BRANDBOOK

Brandbook määrittelee totuttuun tapaan mm. brändin graafisen ilmeen, sloganin ja tone of voicen. Perho Liiketalousopiston brandbook on jaettu henkilöstölle intrassa.

Logot

Logot ovat png-muotoisia läpinäkyvällä taustalla

Perho Liiketalousopisto, logo musta >>

Perho Liiketalousopisto, logo turkoosi >>

Perho Culinary, Tourism and Business College, logo black >>

Perho Culinary, Tourism and Business College, logo turquoise >>

Logojen tallentaminen työpöydälle
Valitse hiiren oikealla näppäimellä: Save Image As…

Dinner for Bill #dinnerforbill – ”Director’s Cut/Full Version”

Ivalo Creative Agency >> vastaa Perho Liiketalousopiston uuden ilmeen peruslinjauksista sekä lanseerauksen ja yhteishakumarkkinoinnin luovasta ja toteutuskonseptista.

Toimiston Perho LTO:lle suunnittelemassa kevään 2017 lanseerauksessa esitettiin Bill Gatesille videomuotoinen kutsu (dfb-video) tulla oppilaitoksemme vieraaksi illalliselle mentoriutta vastaan.

Dfb-videota oli kampanjan päättyessä katsottu yli 48.000 kertaa.

Opiskelijat työstivät lisäksi konseptin mukaisia lyhyitä videoita yrityksistään varmistaa kutsun perillemeno (katselukertoja noin 16.000), jota tuettiin myös mm. STT-tiedotteella. Bill Gatesista ei ole kyllä toistaiseksi kuulunut mitään 🙂

Lanseeraus jatkui yhteishakumarkkinoinnilla, joka oli esillä mm. ”aina Lahteen ja Nurmijärvelle” kulkeneissa lähi-/paikallisjunissa sekä Helsingin ydinkeskustan bussi- ja raitiovaunupysäkeillä.

Mediat: some, ulkomainonta, tiedotteet, messut ja koulupromootiot, Avoimet ovet, sähköiset suorakirjeet
YouTube: Dinner For Bill >>