Matkailun asiakaspalvelija
Matkailualan perustutkinto
Matkailualan ammatillisesta perustutkinnosta valmistut matkailun asiakaspalvelijaksi. Työssäsi pääset hyödyntämään hyviä vuorovaikutus- ja kielitaitoasi sekä kulttuurien tuntemustasi. Osa ammattitaitoasi on toimia uudistavan toimintatavan mukaisesti ja vastuullisesti sekä laatutietoisesti, kannattavasti ja tuloksellisesti.
Matkailun asiakaspalvelijana toimit matkailualan myynnin, majoituksen tai ohjelmapalvelujen toteuttamisen asiakaspalvelutehtävissä.
Osaat muun muassa suunnitella, tuotteistaa, markkinoida, myydä ja esitellä matkatuotteita ja palveluja sekä neuvoa ja opastaa niin kotimaisia kuin ulkomaisiakin asiakkaita erilaisten matkapalvelujen ostamisessa ja matkailupalveluiden käytössä.
Työpaikkasi on hotelli tai muu majoitusyritys, matkailun myynti- ja neuvontaorganisaatio, matka-/matkailutoimisto tai matkailukeskus, liikenneyhtiö tai ohjelmapalveluyritys, jossa toimit myyntipalveluissa, myynti-/neuvontapisteessä tai keskusvaraamossa.
Matkailualan perustutkinnon tutkinnon osat >>
Matkailun asiakaspalvelijan opinnoissa perehdyt asiakaspalveluun, matkailupalvelujen myyntiin, suunnitteluun, tuottamiseen ja toteuttamiseen. Valinnaisia tutkinnonosia ovat esimerkiksi kansainvälisessä työympäristössä toimiminen, huippuosaajana toimiminen, yritystoiminnan suunnittelu ja ilmastovastuullinen toiminta.
YHTEISHAKU 20.2.–19.3.2024
Peruskoulupohjainen matkailualan perustutkinto
JATKUVA HAKU
Hae lukio-/muu osaamispohjaiseen matkailualan perustutkintoon
Jatkuvan haun hakemukseen tulee liittää muun muassa kaikki aikaisemmat koulu- ja työtodistukset. Katso tarvittavat liitteet tarkemmin täältä >>
Matkailualan perustutkinto, matkailun asiakaspalvelija – lisätiedot
hakutoimisto (at) perho.fi
09 350 9210
Satu Sandman, koulutusalajohtaja, matkailuala
040 775 3266
satu.sandman (at) perho.fi