Osatutkinto: Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen

Tutkinnon osa Liiketoiminnan ammattitutkinnosta

Viiden tähden asiakaskokemus ja myynti ravintolan asiakaskohtaamisissa!

Haku auki 20.4.2024 asti.

Kenelle

Sinulle, joka toimit ravintolan asiakaspalvelun ja myynnin tehtävissä. Asiakaspalvelu on sinulle sydämen asia, mutta haluat parantaa sitä entisestään ja kehittää myyntiosaamistasi.

Koulutuksen tavoite

Koulutuksen tavoitteena on kehittää asiakaspalvelu- ja myyntiosaamista. Asiakaspalvelu on vuorovaikutusta erilaisten asiakkaiden kanssa ja opit tunnistamaan kohtaamisen eri vaiheet. Tunnistat erilaisten asiakkaiden erilaiset tarpeet ja opit luomaan jokaiselle asiakkaalle ainutlaatuisen kokemuksen.
Koulutuksen tavoitteena on suorittaa liiketoiminnan ammattitutkinnon tutkinnon osa aidoissa myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelun ja toteutuksen tehtävissä omalla työpaikalla.

Koulutuksen sisältö

  • vuorovaikutusprosessi asiakkaan kohtaamisessa – vaikuttavien hetkien tunnistaminen ja oikea reagointi
  • erilaisten ostajien tunnistaminen ja kohtaaminen
  • lisämyynnin tekeminen – palvele, neuvo, suosittele
  • oikeat kysymykset asiakkaan tarvekartoituksessa

Koulutuksen toteutus

Lähiopetus Töölön kampuksella 24.4.2024 klo 9-16
Etäopetus Teamsilla
  • 15.5.2024 klo 9-12
  • 21.5.2024 klo 9-12
  • 12.6.2024 klo 9-12
Koulutus toteutetaan oppisopimuksella ja sen omakustannushinta on 50 e.
Lisätietoa oppisopimuksesta

Tutkinnon perusteet

Liiketoiminnan ammattitutkinnon tutkinnon osa Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen 

Lisätietoja

Sini Valle, koulutusasiantuntija
050 544 8107
sini.valle (at) perho.fi

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments