Personal trainerin liikuntahaaste

Perho Liiketalousopiston oman personal trainerin liikuntahaaste haastaa tasapainon ja liikkuvuuden sekä zoomailee lihaskuntoasi. Valitse itsellesi sopiva vaikeustaso ja testaa liikettä!

Personal trainerin liikuntahaaste

Haasteen liikkeen voi suorittaa myös hyötyliikuntana!!! Terveisin, kotiväki

Asettele neljä tavaraa ympärillesi – eteen, sivuille ja taakse – niin, että yllät koskettamaan niitä paikaltasi sekä käsillä että jaloilla. Mitä kauempana tavarat ovat sinusta, sen vaikeampi liike on.

Hae tukeva asento. ja sitten ala kurkottelemaan tavaroita kohti pitäen tasapainoa yllä keskivartalo tiukkana.

HELPPO

Seiso jalat yhdessä. Kurota kädellä tavaroita yksi kerrallaan ja tee sitten sama toisella kädellä.

KESKIVAIKEA

Vie oikea jalka takanasi olevan tavaran päälle tai vierelle. Kurota vasemmalla kädellä kaikkia tavaroita, jonka jälkeen vaihto.

VAIKEA

Seiso oikealla jalalla. Kurota vasemmalla kädellä kohti kaikkia tavaroita, jonka jälkeen taas raajat vaihtoon.

Pitääkö helpottaa vai kiristää?

  • Jos haaste yllätti …haastavuudellaan, helpotat liikettä seisomalla kovalla alustalla jäykissä jalkineissa.
  • Halutessasi lisätä vaikeusastetta, mitä pehmeällä alustalla seisot kurottelemassa, sitä kiperämmäksi haaste käy.

Jos treenaaminen kiinnostaa, niin ota muhun yhteyttä!

Personal trainerin liikuntahaaste

Viltsu, personal trainer (PT)
pt (at) perho.fi


Vinkkejä oman arkiliikunnan lisäämisen:

Liikkuvan, aktiivisen ja hyvinvoivan perholaisen vuosikello:

Lue lisää täältä: